недеља, 9. јануар 2011.

Statusi i Vicevi - part 4

►STATUSI◄ 
Lajkuj status ako si me ikada video/la pijanog.(kopiraj ovaj status i vidi koliki si alkoholicar)




Joj sto volim ovaj rezim kad svi rade, a ja lezim..




Tamo gdje je bila nekad moja jetra sad je mini-bar




Ako muž ženi otvara vrata od auta, ili mu je nov auto ili mu je nova žena.




Dozvoli da te muči ljubav,onda ćeš naučiti da voliš!




SVAKA ČAST MOMCIMA KOJI SU: verni svojim devojkama, koji su romantični i koji bez problema iskažu emocije… Oni koji će rado izvesti svoju devojku u bioskop,nekad se odreći izlaska sa društvom,da bi bili s njom kad je tužna,i uz omiljenu pesmu reći joj ‘VOLIM TE’ ..TO SU PRAVI FRAJERI, JER ČINE DEVOJKU SREĆNOM…!!!




Sex je nastao kada je Adama zabolela ruka !


Do septembra sve ste fine, maramicom brišeš sline, nosiš trešu, pantalone, sladoleda ližeš tone…A kad počne srednja škola za fejsbuk se skidaš gola, furaš šiške, suknje kratke, svi vas lože da ste slatke…..J***te se kao besne, pantalone sad su tesne, ne nosite više treše, sada vam se samo ……!!!!!






►VICEVI◄
Došao jednoga dana Mujo bijesan s posla i reče Fati:
- Daj mi pivo!
- Nema, Mujo, nestalo nam.
- Ma kako nema? Gubi se, idi kupi!
Prošlo pola sata. Fate nema. Prošao sat - Fate nema. Prošlo 4 sata - Fate nema. Mujo poludio od bijesa. Uveče evo ti Fate s pivom:
- Gdje si do sad s tim pivom, govori, sad' ću te ubit'! - viče Mujo.
- Ma čekaj, bolan, sad ću ti objasnit'... Iziđem ti ja, a ono odma' iza ugla iskočili troj'ca, ubacili me u kuću i udri - jebi, udri - jebi, i tako tri dana...
- Ma kako tri dana, kada je tek palo veče?!?
- Pa ja sam ti se samo došla javit'!


Mili Bože sve su žene iste, napiju me pa me iskoriste!




Tamo gdje je bila nekad moja jetra sad je mini-bar




Seljak vodi kozu na sajam i susretne poznanika:
- Kud vodiš tog vola?
- Ovo je koza.
- Ne pitam tebe.




Doktor: -Gospodine, vi imate 92 godine. Vaša djevojka 21. Vama je poznato da svaki seksualni kontakt vuče rizik smrti za sobom?
Deda: - Ma ko je jebe, nek crkne! 




Koja je razlika između plaće i menstruacije?
- ?
- Nema razlike!
- ???
- Dobiješ je jednom mjesečno, traje četiri, pet dana i poslije se možeš jebati. 




Imam farmu oraha - POTREBNE ŽENE ZA TUCANJE....




Ako muž ženi otvara vrata od auta, ili mu je nov auto ili mu je nova žena.

Нема коментара:

Постави коментар

Zanimljivosti: