петак, 7. јануар 2011.

Statusi i Vicevi - part 2




◄STATUSI►
Ko 1. lajka stavit ću njegovu sliku za profil i bit će 1 dan xD,, ko 2. lajka stavim mu na zid pjesmu po izboru ko 3. lajka na zid mu stavim: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥,,, ko 4. lajka bocnem ga,, ko 5. lajka pošaljem mu zahtjev za Sestru/Brata... :D


Волиш ме - Стави ♥ !... Свиђам ти се - Боцни ме !... Мрзиш ме - Стави :P !... Леп сам- Лајкуј !... :D Стави ово на свој зид па види шта мисле о теби


KakVo si Ti čuDo pa Te VoLiM LuDo, Šta iMa u TvoJiM očiMa pa NesPaVaM NoćiMa...!? ♥


 ♥ Ma boli me uvo za SVE, ‘ajmo sad u provod BRE, jednom se zivi, ZAR NE..?.. ;)))


ALKOHOL je cudo .... ode u stomak aaa udari u glavu :D


U pravoj ljubavi decko ti je i prijatelj, a ne samo partner. 


O Boze cuda mi poklini, 5 minuta mi daj samo,samo.
2 minuta da ga zagrlim,3miinuta da ga pojubim....
I da nestanem...


 Ljubav ima mracne strane i dobre strane..Ljubav ima lose dane i dobre dane.. :/
Uvek je treba gledati sa dobre strane u dobre dane.. ♥

 ДЕЧАЦИ СУ СНАЖНИЈИ ОД ДЕВОЈЧИЦА?-НЕ ;) МОЖЕТЕ ЛИ КРВАРИТИ НЕДЕЉУ ДАНА,А ДА НЕ УМРЕТЕ?МОЖЕТЕ ЛИ УВУЋИ НОГЕ У УЖАСНО ТАНКЕ ФАРМЕРКЕ?МОЖЕТЕ ЛИ ГЛЕДАТИ ЉУБАВ СВОГ ЖИВОТ С’НЕКИМ ДРУГИМ,А ПОНАШАТИ СЕ КАО ДА ВАМ ЈЕ СВЕЈЕДНО?МОЖЕТЕ ЛИ СЕ УБОСТИ МАСКАРОМ У ОКО А ДА НЕ ВИКНЕТЕ?-И ЈА МИСЛИМ ДА НЕ МОЖЕТЕ ! ♥

NAJVEĆA SREĆA U ŽIVOTU JE KADA U OČIMA VOLJENE OSOBE UGLEDAŠ SEBE ♥



◄VICEVI►
Kontrolni toranj se obrača Muji koji pilotira avionom:
- Recite nam svoju visinu i položaj.
- Metar i osamdeset, sedim! 


Danas je teško biti glup jer je konkurencija prevelika!!! 

Na lutriji igrate na SREĆU, a u krevetu na SIGURNO


Dođe pijani čovjek u bar i pita daj mi pivo konobar mu reče nedajemo alkohol mlađima od 18 god i osobama pod utjecajem alkohola.Pijani čovjek izađe i zabunom uđe u isti kafić i zamolio je pivo konobar je rekao da ne daju alkohol mlađima.Pijani čovjek je izašao i pobunom opet ušao u isti bar i pitao za pivo a konobar če na to:PA JESI TI GLUP NEDAM PIVO JEL SI POD UTJECAJEM ALKOHOLA.Pijani čovjek mu odgovara:dobro a ima li u ovom kvartu koji bar gdje ti ne radiš??



Šta plavuša radi u pustinji?
Čisti prašinu.

Tata i ivica bili na naudističkoj plaži.
-ivica:tata šta ti je to među nogama
-tata:to je moja ptičica
-nakon nekog vremena tata se budi u bolnici i pita ivicu :što se desilo
-ivica:tata znaš onu tvoju ptičicu ja sam se sa njom igrao i ona je na mene pljunila ,a ti dobro znaš da ja ne volim da me zajebavaju pa sam joj:slom...io vrat , razbio jaja i počupao gnijezdo


 zasto cura nosi sekiru kad vozi kola? da sece krivine

 Da zadatak uciteljica celom razredu da kazu neku recenicu koja se rimuje.
- Javi se Perica i kaze:
- Idu Turci i vise im ku*ci.
- A uciteljica ce na to:
- Tu zadnju rec reci samo prvo slovo i mi cemo znati na sta mislis.
I on da se ispravi kaze:
- Sedi pop na misi i ku*ac mu v

Kako Bosanci zovu patuljke?
-Raja do jaja.

Na autobuskoj stanici pita jedna plavuša prijateljicu koju dugo nije videla: 
- "Jesi li se ti udala?" 
- "Nisam." 
- "Pa šta čekaš?" 
- "Autobus."

SUTRA DODAJEMO JOS!
Za vise viceva i statusa pogledajte karticu Statusi i Vicevi

Нема коментара:

Постави коментар

Zanimljivosti: